28.11.09

I això fa un total de 300 posts. Tanco el Dipofilo II i enceto el Dipofilopersiflex III


Aquesta vegada, sense festa ni escarafalls, celebro amb total discreció els meus nous 300 posts del Dipofilopersiflex II que s'afegeixen a les reflexions del Dicofilopersiflex que havia començat sent web i el vaig passar a format blog fa dos o tres anys, i als 300 posts escrits al Dipofilopersiflex I que vam deixar al servidor blocat.com.

En aquella ocasió la meva idea va ser canviar de servidor i, per tant, inciar una nova etapa blogaire.
Aquesta vegada estic encara donant voltes a la idea de fer una cosa semblant i iniciar una nova etapa a can WordPress, probablement reprenent el blog Baudelairianisms que vaig inciar i abandonar al cap de poc temps. I és que la idea primigènia era penjar-hi només literatura literària, un blog "de lletres" estrictament. Però el meu cos m'ho impedeix i em demana que tafaneigi en tot i per tot i en faci "crònica" a la manera Herodòtica, Valéryniana o Planiana, sabent que només serà Saniniana i encara, però poc sempre ha sigut infinitament més que res i això és el que ens inspira.



Per a la literatura literària ja hi ha el format poema, conte i novel·la, que s'ha d'escriure i (auto)publicar a part. I això és guerra que també cal batallar i guanyar.

Ho decidiré en uns pocs dies. He de pensar si canvio el títol o enceto el Dipofilopersiflex III.
El que és realment important però és seguir viu -"alive and kicking"- en aquest món de l'escriptura blogaire, que canvia la manera que tenim de comunicar-nos i d'informar-nos.
Continuar és un èxit. Petitó i rabassut, però un èxit al cap i a la fi. I per això em fa content que caigui el número 300... que em recorda els herois d'Esparta !

Als happy few seguidors del meu blog, gràcies per fer-me costat, per anar passant per aquí de tant en tant, per fer-me feliç deixant els vostres comentaris. Ja us tindré informats de com continua el meu taller d'escriptura.
La gent acostuma a posar les dedicatòries dels llibres al començament. Jo la poso al final, i us dedico tota aquesta segona etapa del meu blog. Gràcies.

Fins aviat.

__________

8 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

renovacio fresca i estiuenca. Deixe'm donar a benvinguda a Dipofilopersiglex III que prou em va costar escriure-ho bé.

una abraçada.

Unknown ha dit...

Gràcies Francesc!
Qué matiner!
Volia ser Dietari (Dip) Filosòfic Personal i Flexible ;-)
I va sortir un palabro que espanta el personal lector i no lector.

Dels que no s'han espantat pel títol , n'hi ha que entren i alguns no entenen res de res. I és clar fugen i no tornen mai més!

Un bon títol és fonamental. No sé com és que tu no te n'has triat un
que no sigui el nom.
Jo per massa i tu per massa poc.

Salvador Macip ha dit...

Felicitats per la fita! Aquí estarem els seguidors, canviïs de nom, de lloc o del que sigui!

el llibreter ha dit...

Aquí em tens, tot esperant la nova URL per subscriure'm-hi immediatament.

Enhorabona per una constàcia que t'agraeixo molt.

Salutacions cordials.

miquel ha dit...

Vagis on vagis, et seguiré :-)

Unknown ha dit...

Francesc, Salvador, Llibreter, Pere...

Gràcies per passar i dir Hola.
Honorat per tenir uns lectors de tanta categoria...el que em dieu, no us ho nego, em fa molt, molt feliç.

Espero seguir guanyant-me la vostra amistofidelitat lectora.
I faré tot el que pugui per mirar d'arribar al vostre nivell, cracks !
Una abraçada

Montse ha dit...

Jo també
:)

vull dir, jo també et seguiré!

Unknown ha dit...

Gràcies Arare,
Et dic el mateix. M'honora molt tenir-te entre els seguidors del meu blog i em fa content llegir aquí aquesta mostra d'afecció.
Gràcies de veritat.