19.6.07

London, Thursday 28 & Friday 29 June 2007. Nations without States in the Global Age

Una de les persones assistents a la festa de la Marisa Berdun fou la seva cosina Montserrat Guibernau, catedràtica a la Universitat Queen Mary de Londres, i responsable de l'organització de les confereències al voltant del tema "Nacions sense Estat a l'època del món global":

Nations without States in the Global Age *1 &
Conference Programme & Inscription
que tindran lloc en aquella universitat els propers djous 28 i divendres 29 de juny.

La catedràtica Montse Guibernau donarà la conferència
"National Identity versus Cosmopolitan Identity"
el divendres 29 de 9h30 a 11h

i a les 11h30 i fins a les 13h, la doctora Mònica Terribas,
(University of Barcelona & TV3 broadcaster) donarà la seva:
"The Media and the Perception of Nation. The Catalan case."

Esperem que ho gravin tot, o com a mínim el més important i que via "La nit al dia"
o algun altre programa ho puguem seguir per TV3.

El nostre sou encara no dóna per fer escapades a Londres i després muntar vacances d'estiu.
Però em faria força gràcia poder-hi assistir...

Montse, encara que sé que tindràs poc temps per llegir-ho, t'envio la referència del missatge que vaig enviar al fòrum WordReference.com, que em van "tallar" i no publicar, i que jo vaig penjar aquí al meu blog, més avall. El que dic podria ser un exemple a citar. Tu mateixa. Te'n dono el permís, és clar !

Desitjo que el vostre congrés sigui un gran èxit. Records des de Vilanova.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Directorio especializado en Catalunya. Añade una pagina relacionado con Catalunya
http://vetea.com/catalunia/